sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Muuttopuuhia

Daamn, voisko oiskeesti olla hankalempaa puuhaa kuin keksiä postauksille jonkun hyvän otsikon. Ja minähän en ole hyvä niinkään tässä mielikuvituksen käytössä, joten otsikot ovat aina erittäin tylsiä, tai sitten päädyn vain johonkin laulun sanoihin. Viimesiä aurinkoisia päiviä tänään vietellään, kohta alkaa tulla syksy ja rapakelit odottaa. Muuttopuuhia on myös minulla edessä. 


Aamulla ajattelin käydä koirien kanssa kunnon aamulenkin, nyt muutamina päivinä niiltä on ne vähän jäänyt vähäksi, on ollut niin paljon kiireitä. On ne onneksi saanut aktiviteettejä kun tuossa pihalla niitten kanssa touhuan ja treenailen tokoa. Aamulenkin jälkeen Lissulla näytti vieläkin olevan hieman energiaa, jätin Tuiskun kotiin, nappasin kameran mukaan ja lähdin Lissun kanssa vielä pienen mutkan käymään tuossa pururadalla. Lissu sai vähän juosta vapaana ja kuluttaa jäljelle jääneet energiat. Lenkkipolulla tuli vastaan iso lapsilauma, odotettiin sitten Lissun kanssa siinä polun sivussa että kävelisivät ohi, nimittäin mulla ei ollut hihnaa millä ottaa Lissu kiinni, ja mä en tiedä olisiko se niitten luokse juossut. Ei varmaan olisi, oli mulla nakkia sille taskussa jota se kyttäsi koko ajan kun odotettiin. 


Kai se pitää tännekkin julkistaa, meistä taitaa tulla ensiviikon jälkeen Oululaisia. Minä itse olen ollut asiaa vastaan, mutta minkäs sille voi, kun on alaikäinen. Pitää kuitenkin ajatella positiivisesti, meillä on sentään koiraharrastukset lähempänä, ja lisää koirakavereitakin on varmasti luvassa. Toivottavasti joku koirakenttä olisi kävelymatkan päässä, niin päästäisiin huoletta reenaamaan molempien tytsyjen kanssa. Lissunkin kanssa helpompi ilmottautua sille tokokurssille. Saa nähdä mitä molemmat tuumaa, kun omakotitalosta muutetaan luhtitaloon. Noh, kummatkin koirat on niin sopeutuvaisia niin eiköhän niillä hyvin mene. Koirapuistotkin ovat nyt lähellä, niin päästään enemmän treffaamaan muiden koirien kanssa. Keskustakin on ihan kävelymatkan päässä, siitä minä tykkään. Tällä hetkellä koulukin on päälle 4 kilsan päässä, nyt olisi sitten vain 1 kilsan päässä. Huhhuh, kyllähän se houkuttaa. 


Tänään olisi ollut myös niiin kiva ilma, ja Oulussa olisi ollut mätsäri. Vaan minä jänistin, päädyin siihen että tämä viikko vielä reenataan Lissun kanssa tuota seisomista. Ehkä ensi vklp päästään mätsäriin, jos ei muuttohommat törmää eteen. Eikä mulla tainnut olla edes kyytiä täksi päiväksi sinne... :D 

2 kommenttia:

  1. Oi tervetuloa oululaiseksi! Täällä on ainakin kaksi koira (ja yksi ihmis) kaveria teille! :) Mahtavia kuvia Lissusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ! :) mielellään lähdetään mukaan lenkkeilemään ja treenaileen!

      Poista