torstai 22. elokuuta 2013

100. postaus


16. elokuuta 2012, eli hieman päälle vuosi sitten kirjoitin ensimmäisen postauksen tähän blogiin. Tämä postaus on sadas, katselumäärä on hivenen lähellä 10 000, ja lukijoita on yhtä vaille 70. Ei paha, ainakaan minun mielestäni siihen nähden että tämä blogi on ollut pystyssä vuoden.




Taas mä olen vain purrut kynsiä mun ja Tuiskun tokoilun ja kokeiden suhteen. Kai se vain oikeasti on niin että musta ei ole ainakaan vielä kisaamaan. En vaan saa sitä asennetta päähän että kyllä me onnistutaan. Muutenkin koulun alkaessa väsyttää ja aikaa ei meinaa riittää mihinkään. Ei olla keretty treenaamaan mitään. Ja vielä ei olla edes päästy koulussa vauhtiin. Ajan kuluessa tulee olemaan tenttejä ja paljon tehtäviä. Mä en itse haluaisi ottaa mitään ressiä tokokokeista ja että ne olisi sellainen mustmustmustgo. Eihän sinne kokeisiin ole pakko mennä? Ei todellakaan. Jos me ollaan kokeeseen menossa, niin kyllä mä haluan että me voidaan sinne hyvillä mielin mennä. Mä en vaan vissiin ole mikään kisaihminen. Ressaan ihan liikaa siitä, että pakko saada ykköstulos vaikkei siitä olisi mitään haittaa vaikka sitä ei tulisikaan. Koepaikallakin olisin niin hermostunut ettei Tuisku varmasti tekisi mitään kun se aistisi sen. Näyttelyissäkin ennen kehää mua jännittää aivan järettömästi. Ehkä Tuiskulle ja minulle riittää se sillointällöin omaksi iloksi treenaaminen. Seuraavan koiran kanssa voin sit tokokokeisiin mennä. Tai Lissun kanssa, mistä sitä tietää. Mietin tässä vielä, perunko ne epikset. Mutta niin, ensivuodelle tsekkailin sen sijaan Tuiskulle näyttelyitä, ja niitä näyttää taas olevan kivasti tässä lähistöllä. Kivaa!


Tänään pitkästä aikaa otin koirista kuvia, vähän huonolla menestyksellä mutta kuitenkin. Huomenna ei ole koulua, meillä on vapaapäivä, ja ajattelin aamupäivästä lähtä Hupisaareen lenkkeilemään. 

2 kommenttia:

  1. siis en tiedä, mutta kurkkasin blogisi puolelle ja innotuin heti lukemaan sitä! pakko oli vaan alkaa selaamaan lisää ja lisää. Todella hyvä kuvia oot napsinut ja muutenkin blogin ulkoasu on hieno :)

    Bongasin tämän blogin facebookin lappariryhmästä ja täältä jääkin sulle taas yksi innokas lukija. Tervetuloa muuten lukemaan meidän touhuja http://suomenlapinkoira-luka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Pitääpä käydä teidän blogia kurkkaamassa.

      Poista