sunnuntai 25. elokuuta 2013

Ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan


Nyt on taas viikonloppu nautittu hyvässä säässä mökkeilystä. Metsässä lenkkeiltiin pitkiä lenkkejä ja jopa Tuiskussakin näkyi elonmerkkejä. Pörrykät on olleet ihan tylsistyneitä täällä asfalttiviidakossa, niin johan ne piristyi kun saivat pehmeässä metsässä haistella mielenkiintoisia hajuja. Poroja nähtiin useaan otteeseen ja Tuisku ei meinannut karvoissaan pysyä kun oli niin innoissaan. Komensin Tuiskun istumaan ja rauhoittumaan niin neiti oli ihan ''EEEEEI SIELLÄ SE PORO MENEE ETKÖ SÄÄ NÄÄ ÄKKIÄ SE KARKAA!!''. Kyllähän minä sen vielä vien joskus johonkin paikkaan missä se saa ihan luvalla niitä paimentaa. Kutakuinkin, oli mukavaa niin omistajalla kuin koirillakin rentoutua viikonloppu, ja arvatkaa mitä, en kehdannut ottaa yhden yhtäkään (no okei kaksi) kuvaa! Kameran asetukset pysyi videokuvauksella koko ajan, ja tällä kertaa Lissu saa olla videon tähtenä. Kuunneltuani Mikael Gabrielin  Kipua - biisin, mulla tuli siitä ihan Lissu mieleen. Siitä sain inspiraation tehdä videon. Harmillisesti olen aika amatööri ja videomateriaali aika tylsää, enkä osannut tehdä videosta niinkään herkkää. Kuitenkin, videon tarkoituksena olisi osoittaa kuinka mahtava koira Lissu on, siitä huolimatta mitä ikinä se onkaan kokenut menneisyydessään. Harmi kun sen suurta lempeyttä ei voi jakaa täältä internetin kautta.


5 kommenttia:

  1. Olenko se vain minä, vai eikö tuo biisi ole ainakin kertsiltään 'alkuperäisesti' Teleksin tuulilasin nurkkaan? :D Vaihdossa vain tuo: "Mä olen _poika_ hiljainen" ja vissiin Braskillakin aika jäätävä versio tuosta olemassa...? Anteeksi. Hieno video on! :3 Minä tykkäilen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo kertsi on siitä biisistä. :) ja kiitos!

      Poista
  2. Voi miten ihana video!Lissu on niin ihanana siinä,se on kyllä varmasti saanu parhaan omistajan mitä on ikinä toivonu.:)

    VastaaPoista
  3. Teidät on haastettu!
    http://nappejadumle.blogspot.fi/2013/08/meidat-on-haastettu.html

    VastaaPoista