sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Haastetta haasteen perään

Saatiin Dragonilta, Esmeltä ja Rockylta haaste, sekä Saivalta tunnustus. Kiitos kaikille siitä! En jaksanut kaikkien kolmen haastajan kysymyksiin vastata, joten poimin ne 11 kaikilta.

Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää siis kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Myös haastajan 11 kysymykseen pitää vastata.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä ja haastaa uudet bloggaajat.
4. Haastetun pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Pitää kertoa että heidät on haastettu.
6. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta:
1. Tykkään suklaasta
2. Kuuntelen paljon musiikkia
3. Odotan kesää
4. Mulla on kaksi koiraa, Tuisku ja Lissu
6. Harrastan koirien kanssa näyttelyitä ja tokoa
7. Haaveilen aksan aloittamisesta
8. Oon kauheen tarkka asioista, ja kaikki pitää olla täydellistä (perfektionisti?)
9. Sheltti on tämänhetkinen haaverotu, ja varmasti niitä tulee tulevaisuudessa olemaan
10. Vielä yksi fakta...
11. Aikomuksena olisi lähtä opiskelemaan lähihoitajaksi.

Haastajien kysymyksiä:

1. Minkä koirarodun haluaisit?
Kuten ylempänä jo mainitsin, sheltti. Siperianhusky ois myös upee, jos elämäntilanne olisi sopiva.

2. Mitä ostit viimeksi koirallesi?
Ruokaa ja luita. Lissulle ostin jouluna manttelin.

3. Haluaisitko lisätä jotain elämääsi?
Rahaa ja aikaa, muuta ei tuu mieleen.

4. Miksi perustit blogin?
Hmm, tarkaa muistikuvaa ei ole. Varmaan koska muutkin bloggasivat ja halusin itsekkin kokeilla. Ja samalla tutut saisivat lueskella kuulumisia ja katsella kuvia.

5. Haluaisitko jonnekkin ulkomaille, minne?
Englantiin tai Ranskaan. Kuumat rantalomat ei oo oikein mun juttu. Haluun tehdä muutakin kuin maata rannalla ja lillua vedessä.

6. Kuvaile eläintäsi/eläimiäsi kolmella sanalla?
Tuisku rauhallinen, ystävällinen, seurallinen
Lissu lempeä, äänekäs, energinen

7. Mikä on paras elokuvasi?
Hmm, niitä on monia. Potterit, Twilightit, PA:t, Sinister

8. Oletko käynyt koirasi kanssa mätsärissä/mätsäreissä?
Kyllä olen.

9. Kannatatko harkittua seropipennutusta? Jos et, miksi? Jos kannatat, miksi?
En mä tiedä että kannatanko mä seropipennutusta, mutta en mä ainakaan vastaan ole, jos sitä on todella harkittu ja molemmilla osapuolilla on terveys kunnossa.

10. Tykkääkö koirasi uida?
En nyt tiedä tykkääkö Tuisku paljon uida, mutta kyllä se tulee uimaan jos sitä kutsuu. Lissua en oo nähnykkään miten se suhtautuu veteen, ainakin vesirapakot on niin kivat ja niissä pitää käydä kahlaamassa ja läpsyttelemässä.

11. Oletko elämääsi tyytyväinen?
Just nyt niin joo, kyllä mä oon.

Minä olen vähän sellainen ihminen etten välitä näistä haasteista, joten en ala sen kummemmin haastamaan ketään, blogin lukijat voivat napata tämän haasteen jos haluavat.

Saivalta saatiin vielä tällainen tunnutus:


Tunnustun toimii näin:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sinulle tunnustuksen.
2. Valitse 5 ihanaa (alle 200 lukijaa) blogia, jolle haluat tunnustuksen antaa ja kerro se jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmiset, joille tunnustuksen jätit, jakavat sen eteenpäin.

Jälleen kerran en jaksa listata blogeja, valitsen taas kaikki blogin lukijat!

1 kommentti:

  1. Haastetta! :)
    http://herttakoiruus.blogspot.fi/2013/02/haasteita-haasteiden-peraan.html

    VastaaPoista