sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Haaveilua ulkomaan näyttelyistä


Tänään käytiin Tuiskun kanssa koirapuistoilemassa. Tuisku sai telmiä sammarin, kahden seropin, ja tolleripennun kanssa. Aluksi Tuisku oli hirveen ujo ja katseli muiden leikkiä mun jalkojen välistä. Iso ja pörröinen sammariuros taisi vähän pelottaa, se oli varmaan kaks kertaa Tuiskun kokonen ja hirveen innokas leikkimään. Tuiskua kiinnosti enemmän tolleripentu ja ainoastaan sen kanssa suostui leikkimäänkin. Suurimman osan ajasta se teki sitä mitä osaa, kerjäsi nameja jokaiselta maailman suloisin ilme naamallaan. Mä en ymmärrä miksen oo enemmän käynyt tuolla koirapuistossa, sehän on parasta liikuntaa mitä nuo voi saada, kun juoksevat koirakamujen kanssa tuntitolkulla. Pitää yrittää käydä siellä enemmänkin, nykyään kun neidit saa vain tylsiä hihnalenkkejä, kun ei ole paikkaa missä päästää irti. Ja kun alaikäinen olen niin ei ole autoakaan millä kulkea.



Kuten oon joskus puhunutkin, mua tekis ihan hirveesti mieli lähtä ulkomaille koiranäyttelyihin. Suunnitelmissa olisi ainakin yrittää käydä Norjassa ja Ruotsissa kansainvälisissä koiranäyttelyissä. Oon miettinyt ja suunnitellut jos kesätyörahoista voisin kustantaa jonkun ulkomaanreissun. Lähtis porukalla matkaan, tai sitten oon myös miettinyt niitä koiranäyttelybusseja jotka kiertelee ulkomaannäyttelyissä.Täällä Suomessa seuraavat näyttelyt ovat vasta kevään lopulla. Saa nähdä, miten käy.



2 kommenttia:

  1. Me tullaan mukaan! Mikäli ootte menossa. Mun pitää selvitellä, että onko tuttu kasvattaja menossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ehdottomasti. Tällä hetkellä oon miettiny Harstadin kvta norjassa olikohan se lokakuussa, ruottin näyttelyitä en oo kerenny vielä tsekkaamaan.

      Poista